А коли добре щось умієте - того не забувайте, а чого не вмієте - того учітесь.
Володимир Мономах

Що шукаємо ?

Генрі Форд (+подкаст)

  • Все можна зробити краще, ніж робилося досі.
  • Краща машина — нова машина!
  • Час не любить, коли його витрачають даремно.
  • Я не знаю який результат принесе мені реклама, але навіть якщо я зароблю долар — я вкладу його в рекламу.
  • Якби я запитав людей, чого вони хочуть, вони б попросили більш швидкого коня.
  • Якщо у тебе є ентузіазм, ти можеш зробити все, що завгодно. Ентузіазм — це основа будь-якого прогресу.
uk.wikiquote.org

Ге́нрі Фо́рд (англ. Henry Ford; *30 липня 1863, Дірборн, Мічіган, США[1] — †7 квітня 1947, Дірборн, США) — конструктор автомобілів, засновник корпорації «Форд Мотор».

Вперше почав використовувати промисловий конвеєр.

Деякі джерела стверджують, що Г.Форд у 1894 р. став магістром масонської ложі «Палестина», а пізніше був у ложі «Сіон». В роки Другої світової війни був тісно пов'язаний з німецькою розвідкою, виступав проти допомоги СРСР.

Форд був неоднозначною особистістю. Під його іменем у 1920 р. опублікована книга «Міжнародне єврейство», яку пізніше активно використовувала нацистська пропаганда. У 1938 р. нагороджений орденом Орден Германського Орла.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Клаксон, Автошкола, Енциклопедія студента, 365 днів, Бібліотека